Yunusemre Belediyesi, Halkla İlişkiler Müdürlüğü aracılığı ile vatandaşların taleplerine çözüm buluyor. Halkla İlişkiler Müdürlüğü çağrı merkezine 1 Nisan' bu güne 11 bin 650 çağrı alırken kentli servisi ise 500 dilekçeyi işleme koydu. 

En fazla Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğü için dilekçe geldi

Kent servisine en fazla Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğüne dilekçe verilirken çağrı merkezine ise en fazla Temizlik İşleri Müdürlüğü alanında talep geldi.  
Alınan taleplerin ilgili müdürlüklerdeki çalışmalarını takip ederek vatandaşlara sonuç ile ilgili geri dönüş yapılıyor. 1 Nisan tarihinden bu yana yaklaşık 12 bin vatandaşın talebine yüzde 96,5 oranında cevap verildi.

Yunusemre Belediyesi’nin Önceliği Vatandaş (1)

“Belediyemize gelen çağrının yanıtsız kalacağını sanmasın”

Konu kapsamında açıklamalarda bulunan Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, gelen talepleri imkanlar ölçüsünde çözdüklerini belirtti.

Yunusemre Belediyesi’nin Önceliği Vatandaş (1)

Vatandaşların taleplerini önemli olduğunu vurgulayan Başkan Balaban,

“Göreve başladığımız gün ‘Bu Belediye Halkın Belediyesi. Belediyeyi Halkımız ile birlikte yöneteceğiz’ sözünü vermiştik. Bu düşünceyle vatandaşlarımızdan gelen talepleri en kısa süre içerisinde ve imkanlarımız çerçevesinde çözüme kavuşturmak bizim en önemli görevimiz. Belediye bünyemizdeki tüm müdürlüklerimiz olduğu gibi Halkla İlişkiler Müdürlüğümüz de bu düşünceyle hareket ediyor. Hiçbir vatandaşımız belediyemize gelen çağrının yanıtsız kalacağını sanmasın. Halkımızın talepleri bizim için önemli. Önceliğimiz her zaman vatandaşımız olacak.”  İfadelerinde bulundu.

Yunusemre Belediyesi’nin Önceliği Vatandaş (2)

Muhabir: DERYA ÖZTÜRK